Ahad, 19 Disember 2010

zaman tok kaduk :D


ok bangun pagi jehh aku dah kne bebel sbb bangun lambat . anak dara yang baik . huahuahua -.-' . then ntah kenape hari ni aku terlalu rajen . aku buang sampah , cuci pinggan , basuh baju , kemas rumah , kemas bilik . mybe sebab dah kne bebel . kalau tak bebel aku tak buat keje smue tho . HAHA :D . then seterus nye lepas buat keje kejadah tho aku kemas bilik aku . huaaa ! semak mcm sarang babi . kemas punye kemas aku terjumpe lahh gambargambar zaman tok kadok aku . zaman baby . haha :D , kelakar pulak tengok gmbr2 smue tho . mcm hape jehh muke . tp comel ape . hehe . aku susun lahh hadiahhaidah yg kawn aku bagi . mcm aku buat kt bilik aku tho . penat jgk . aku terjumpe lahh satu kotak . kotak tragedi 13september2010 . hmm , kenangan aku dgn arwah ade dalam kotak tho . ape yg arwah penah conteng kt buku aku dulu smue aku simpan dalam tho . then aku pon simpan jgk keratan akhbar kemalangan arwah . haihhhh . sdeh . tanak citer panjang .


last nye siap jgk . takde lahh lawa sgt kire kemas lah jgk ken ? dah siap smue aku melantak . dah melantak hujan pulak . siot betol . tp tape . hujan tho rahmat . haha :D .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan