Khamis, 16 Disember 2010

confident !




so sekarang aku sangat lah yakin dan tekad untuk berusaha ! usaha untuk ape ? untuk mak aku dan ayah aku . urusan lain aku ketepi dulu . keutamaan dalam hidup aku adalah mak dan ayah . mulai 2011 aku dah tak boleh mainmain lagi . setansetan kau jangan menghasut aku melakukan atau berbuat kerjakerja setan . cukup lah . aku nak penuh kan dulu harapan mak bapak aku . tapi aku boleh keh ? insyaallah aku boleh . pasti boleh . aku kena belajar sampai cita cita aku tercapai . no more couple in my life . pakwepakwe aku lupe kan dulu , cinta cinta aku simpan jauhjauh . tunaikan keutamaan aku . walaupon aku tidak lah sebijak adi putra . tapi aku yakin , aku boleh bangun dan terus mengejar impian aku . kegagalan aku adalah semangat aku untuk menyerang . kegagalan aku membuat aku terus tabah dengan dugaan hidup . kegagalan aku tidak bermakna aku jatuh terduduk selama-lamanya (: .



ILOVEYOU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan