Isnin, 20 Disember 2010

perasaan .


aku berharap , semua ni akan berakhir . dan aku akan dapat ape yang aku nak kan . aku akan cube satu persatu . aku pasti , semua ni akan berakhir .



aku akan jadi diri aku . mungkin semua ni akan berubah . jadi diri sendiri adalah yang terbaik dari yang baik . pasti ada jalan untuk semua masalah aku hadapi . hanya ALLAH mengetahui penawar segala kesulitan ;( . penat sepanjang malam menangis menangis dan menangis . aku hanye perlu tetap pendirian aku untuk kembali yang asal . boleh keh aku buat ? percaya pada diri sendiri . jawapan segala masalah ada dalam hati aku . cume aku tak tau kat mane jawapan semua tho . dah terasa lain macam dengan diri aku sekarang ni . sejujurnye , sekarang aku sangat memerlukan seseorang untuk berada disamping aku . menjadi pendengar setia aku . tapi tiada , , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan