Khamis, 16 Disember 2010

harapan makbapak -.-'



ok , setiap ibu,umi,mak,mama,mummy and whatever mengharapkan yang terbaik untuk anak deorg ken ? mcm jgk insan yg always ade dgn aku . iaitu EMAK :) . kdgkdg mak ni sabar dgn kerenah kite , tp kite sendiri tak penah paham kesusahan dye mencari duit -.-' . itu lah aku . aku tau , mak aku always mengharapkan aku berjaya di mase hadapan . betol , smue emak berharap mcm tho ken ? kdgkdg aku paham perasaan mak aku . aku always buat dosa dgn dye , tak kire , kecik keh besar tetap banyak dose dgn mak aku . tp aku tak penah lupe untuk berdoa kpd ALLAH supaya mak aku dilindungi sentiase . walaupon aku sudah di list kan anak derhaka tapi aku tak penah lupe jasa mak aku . setiap kali sebelum tidoe aku berdoa smpai menanges nages supaya mak aku diampunkan dosa dan dijauh kan dari bencana . setiap kali . everytime . tapi kdgkdg mak jgk ni lah yg sangat caring dgn kite selain PAKWE or kawan . betol tak ? bile kite saket insan yg bernama EMAK ni lahh paling risau di dunia bile anak dye saket . walaupun demam biase . atau pon saket perot sbb nak berak . kan kan ? aku tau semua tho sbb mcm tho lah emak aku bile aku saket . kalau ade nyamuk badan aku cepatcepat dye halau nyamuk tho tak pon bunuh nyamuk tho . tapi kesusahan dye aku akan tanggung untuk memberi dye kebahagiaan (: .







cerita pasal daddy plak ken . sebenarnye aku tak pnggl ayah aku daddy pon . aku panggil ayah (:
ayah aku adalah hero dalam keluarge aku . sbb ape ? sbb semua kerja yg beratberat ayah aku yg buat . kerja yg membawa maut ayah aku yang buat . tp ayah aku ni berhati hati org nye . setiap bapak mesti lah berhatihati ken bile nak buat kerja ? tp bapak aku lain . bg aku bapak aku paling istimewa . istimewa tersangatsangat . dye lah pakwe aku sekarang ni . so kpade boyboy di luar sane maaf , ayah adalah pakwe saya :D . ok ken ? hehe . ayah aku org nye bertenang , tak suke gelabah , berfikiran terbuka . pandai menyelesaikan masalah . tp slow talk dye mmg tajam smpai ke hati . aku maseh ingt nasihat dye . aku pon sbenarnye banyak dose dgn ayah aku . suke lawan cakap -.-' . good kan aku ? grr . tapi ayah aku ni sangat lah penyabar dgn kerenah aku . bile aku buat hal dye diam dulu . nanti dye jumpe aku sendiri then slow talk dgn aku . dye nasihat aku , dye sedar kan aku pasal mase depan . bagus lahh dapat ayah mcm ni . tapi -.-' , aku tak pernah memahami isi hati ayah aku . agak susah nak memahami hati org lelaki ni ken ? payah payah . tp tape . aku tau ayah aku macam mane . ayah aku sangat lah famous dikalangan kawankawan dye . sbb ayah aku lah tempat mereka menyelesaikn masalah . mintak pendapat dgn ayah aku . kdgkdg aku suke jgk kongsi story dgn ayah aku , hehe . tak kire lahh pasal ape pon . apeape pon aku bangge mempunyai ayah seperti dia (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan