Isnin, 20 Disember 2010

bangkit kerana kebenaran (:


ok , sekarang aku akan bangkit kerana kebenaran . aku akan bukti kan yang aku bukan lah hidup dalam kegagalan . ok ? aku tak tahu ape akan jadi mase depan aku . aku tak akan tahu ape yang akan berlaku pade esok hari . tapi kalau kite dah sedia menghadapi segala dugaanNYA . kite pasti menerima dengan hati yang tenang . cehhhwaahhhh . bermadah pulak aku kat sini . HAHAHA :D . btw , korg always lahh support aku ok ? doakan aku banyakbanyak . sbb satu dari doa korg untuk aku bermakna aku juga mendoakan untuk korg . aku sentiase anggp kau kau kau kau smue org sentiase ade disisi aku . sampai bilebile . forever and ever . and , if korg dah jauh dgn aku sekali pon jangan lahh lupe kat aku -.-' . sumpah aku sayang giler dgn kawankawan aku . tp yg paling utama dalam dunie ni mesti lahh syg makbapak aku . sapesape pon kan ?



kalau korang ade masalah percaya pade diri . jawapan semua ade pada korg sendiri . ok ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan