Selasa, 14 Disember 2010

good morning dear (:

selamat pagi everybody :D . yeah , bangun pagi yg agak berat siket nak bangun . meleleh air liur basi aku bile tengok matahari dah memancar tepat ke mate aku . silau ohh -.-' . terpakse bangun then mandi bersih kn diri :D . stelah itu aku on pc , tak makan , tak hape dah online . -.-' . watafak ! jalanjalan jup kt fb . usha usha org . haha :D . saket betol aku ni .

malam semalam . serius penat giler tangan aku menaip msj . malam td jeh aku msj dgn 5 org . bapak lenguh jari jemari aku yg lembut ni -.-' . aku msj dgn pojie , zalika , abg ridzuan , fiyk and jehan . zalika ade story something dgn aku . story pasal ______ . grr , smpai hati korg ken secret2 dgn aku . tp tape . suatu hari nnti aku akan tau secret korg tho ape . haha :D . aku kne tnggu jea .



ok . ape ape pon enjoy lah ye :D . good bye !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan