Selasa, 14 Disember 2010

cerita malam semalam -.-'



ok , mlm semalam ade lah sorg hamba allah ni text aku . dye nak tau sgt si AIMAN SHAH tho bf aku keh ? -.-' . then sebok nak tau aiman shah tho stay mane lah hape lah . nak tau keh spe hamba allah tho ? yeah , thats boy FADHIL -.-' . text aku bagai nak rak menanye pasal SHAH tho .

then aku jujur jea ckp ken yg si SHAH tho ex scndle aku jehh . yeah , shah tho mmg nak kat aku . aku ta tau apekehal dye nak sgt couple dgn aku -.-' . pelik sungguh . barubaru ni pon shah dah melamar aku bagai . tp aku sendiri yg tana . sbb aku belum sedia nak BERCOUPLE ok ? ta lame tho boleh plak si hamba allah ni anta text kat aku mcm ni

" aku tengok kau ni bile couple mesti kejapkejap . kau sbnrnye nak main main kn org ke ? "

perghh , bile bace text dye mcm tho mmg saket hati giler ahh aku ken . hati aku mule menyirap dn diri aku dah mula menyinga , aku ape lg street to the point jea aku ckp . mmg saket hati giler ahh ken dye ckp aku mainmain kn laki . kalau betol pon ade aku susah kan kau keh sayang oyy ? dulo time aku ye ye nak kat kau , kau still nak kt someone tho . tp yg tho aku tak kesha sgt lahh . sbb mybe aku paham kod sejauh mane kau sayang kt someone tho . bile aku dah berundur diri dari hidup kau dan someone kau tho , ta lame tho kau plak ckp yg syg aku ? pelik dan membuntu kn kepale aku -.-' .

aku takan main kan seseorang kalau dye ta buat hal dgn aku ok ? lagi satu , mase bile lahh plak si AIMAN SHAH ni couple dgn aku ? kau maseh ta sedar keh yg kau tho pon BEKAS SCANDLE aku ? oh yea . aku ni sape lahh ken dalam hati kau ? , kau terime scndle aku pon mybe sbb kau kesian kt aku jeh dulo ken ? sbb dari darjah6 lg ken aku nak kau ? smpai form1 , aku still tnggu kau . ntah lahh . laki mcm kau mmg susah nak memahami org mcm aku . right ? serius wehh , aku teramat lahh saket hati bile kau ckp cm tho kt aku . btw, goodluck and congrats for you . semoga ape yg kau kejarkejar kan tho kau dapat . stop smpai sini -.-' .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan