Ahad, 12 Disember 2010

sekian lame nye aku ta mengupdate :D

yess baru hari ni aku dapat pegang PC aku . haha :D , hadoyy , rindu giler na mengupdate , online . grr .

ok , aku menghilang bukan pegi mane pon . aku lepak kat kampung jp . ngan sdare mare kesayangan aku . haha :D ,

then sabtu lepas family aku , family maya , family kak ema , famly syahril kteorg pegi holiday kat pangkor . bapak best wehh . haha :D ,teramat lahh seronok dpt berkumpul ramairamai ken . kteorg gerak pg . dlm pkul 10lbeh dah smpai kt lumut . wahh exited gilerr dohh . ayel dgn mama dye tumpang kete aku . best kenn ? asek bergadohh jehh dlm kete . grr . then nga tnggu nak amek tiket aku , ayel , shima , maya lepak jp duduk . beli air . snapsnap gmbr , dah amek tiket kiteorg terus naik ferri . lepas letak beg kteorg terus naik atas ferri . amek angin . wohhaaaa . best gilerr wehh . panas mmg lah panas ken . snapsnap gmbr lg . best gilerr . haha :D ,

ta lame tho smpai lahh PULAU PANGKOR . time aku keluar tho ade plak sorg mamat ni suit suit kt aku . yekk , dpn mak aku kau nak ngorat aku ? gatalll -.-' . then kteorg terus pegi amek kete sewa . bapak laju giler ahh drebar nye bawak kete . grr . pening pale aku . kami pon smpai lahh ke resort bay view . nmpk mulemule mcm simple . tp biler dah tengok betolbetol bapak best gilerr . ade kolam renang lg . hehe . masuk bilekk jehh aku dah terlompatlompat atas katil . pastho tukar baju . na terjun . haha :D , lepas dah tukar tho , aku , shima , parent aku , mama ayel , ngun intan dah turun nak pegi terjun . best sgt woo . ayel smpai jehh aku terus tolak ayel masuk dlm kolam . tp di sebb kn aku tolak dye , siku dye terkne bucu kolam tho . ohh . ayell ! sorry sgtsgt . grr , then bile dah ok kite mandi samesame .

lepas mandi tho kteorg pegi lunch dulo then pegi naik bot nak pegi pulau . haha :D , ade penyu telentang . yekk . ayah aku gatal tengok penyu telentang . aha :D . mndimndi . dah habes tho kteorg smbung mandi kt kolam renang , haha :D . mmg seronok giler . main balingbaling bola . satu kolam tho family kteorg jehh yg concer . smpai org lain ta boleh mandi . bhahaa :D . penat giler ahh . malam nye plak aku , ayel , shima dgn intan lepak kt tepi kolam tho . ayel bantai merokok jehh . saket hidung aku -.-' . blahblah blah .

jalanjalan kt tepi laut tho jp . amek angin malam . hha :D , dah lame tho kteorg balek masuk bilek then tidoe . bangun pg dah hujan . hujan hujan tho jgk lahh kteorg terus terjun . haha :D . mmg sejuk giler ahh . then blah blahh . mandi siap siap nak balek . snapsnap gmbr lg . penat sungguh :D . tp mmg best . bnyk lg story . tp smpai sini jea aku citer .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan