Sabtu, 18 Disember 2010

morning -.-'


good morning dear -.-' . hari ni ntah kenape aku bangun lambat sgt . pkul 11 baru bangun . mane tak nye , malam td pkul 2.30 aku tido . sbb ape ? sbb aku tak boleh pejam kan mate -.-' . then budak tho lagi . sent text kt aku .

someone: hai
aku: hey
someone: still awake
aku: yes
someone: wehuu, kat mana ? ruma ?
aku: a'ah , kat rumah.
someone: oh okay. how your day today ?
aku: boring.
someone: boring? i know . you pun dapat nak happy ni pun sekali je kan ? haa
aku: mybe.
someone: tahun depan mesti boleh enjoy kankan ?
aku: no more enjoy .
someone: really?why? sbb nak dpt SPM yah ?
aku: yep. disiplin kat rumah sgt lah ketat .
someone: a'ah , hp mesti kne rampas .

aku tak reply text dye sbb aku dah tertido . aku text dye pon sbb nak bagi aku mengantuk . haaish . ape kau nak lagi dari aku ? aku sbnrnye tak paham isi hati kau -.-'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan