Khamis, 2 Disember 2010

ku gagahkan body ku (:

yeahh , sejak berkurun lame nyee aku ta mengupdate dan mengonline kn diri di FB akhirnye aku muncul kembali . aku lepak kt kampung . then , aku baru balik rumah ptg semalam -.-' . aku ta tau knape dgn aku tetibe saket mcm nak mati . pg semalam aku dah muntahmuntah smpai lemah otot badan aku ni -.-' sasdis sungguh keadaan aku time tho . then , mama syahril bawak aku pegi klinik yg ade kt kampung aku . syahril dgn maya tlong pimpin aku . smpai klinik muntah balek . habes smue mkanan yg aku makan terkeluar balek . lepas muntah tho lah aku pengsan . syahril dgn maya jgk lahh yg dukung aku letak kt atas katil kt klinik tho . naseb baik aku ade sedare yg berbudi mcm deorg -.-' . lepas tho aku kne masuk air 1botol , dan setelah itu aku ta sedarkn diri langsung . bngunbngun aku tengok dokter dah ade kt sbelah aku . aku ckp kt dokter aku nak balek . dokter ckp aku kekurangan air and bla bla bla merepek kejadah ape dye ckp sbb aku tengah mamai . then dye pon keluarkn jarum yg membeban kn aku -.-' .

smpai rumah kampung aku tana makan . sbb aku takod muntah . asal aku masuk kn makanan dlm perut aku mesti muntah balek . erghh . ta suke wehh muntahmuntah ni . dan begitulah seterusnye . muntah ta hentihenti . ptg tho mak aku ngun ayah aku dtg lahh dari selangor ke perak . time tho badan aku dah mmg lemah . mcm org mati dahh . ayah aku yg dukung aku masuk dlm kete . dlm kete mak aku picitpicit kn badan aku . smpai rumah aku terus tidoe smbil diurut kn oleh mak aku dn ayah aku .

mlm td da ta muntah sgt dahh . bngun pg aku rase segar lepas mak aku bace mentera ape ntahh . ayatayat suci alquran . mak aku ckp mungkin aku kne keteguran . kne tegur dgn setan setan kod . sbb aku ade main kt tepi parit sbelum aku muntahmuntah . time tho dah na senja . mungkin lah kod . skrg aku dah ok . cume ta boleh baring sgt nnti bile bangun biol terus pale otak aku . so korg ta payah risau . aku dah agak sehat . (:

esok aku balek perak semula . duduk kampung lg . sbb mmg itu perancangan parent aku (: .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan