Ahad, 19 Disember 2010

lovely friends .


(: , heyy my friends . aku nak bagitau something dgn korg . aku nak mntk maaf sgtsgt if sometimes aku always bawak masalah untuk korg . aku tau sometimes jgk korg ade kutuk aku dari belakang kan ? yeah , aku tau semua tho . firasat aku boleh rase yang korang kutuk aku . aku tau aku tak sempurna nak menjadi seorang yang bernama sahabat . tp aku tak pernah lupe jasa korg , nasihat korg dan janji kite . tapi aku maaf kan kesalahan korg semua . aku tau aku budak jahat . mybe lah (: . tapi korg tak boleh kan banding kan aku dgn sapesape . sbb kite smue adalah sama yang inginkan sebuah persahabatan yang indah right ? aku cume nak korg hargai jelah persahabatan yang telah ade ni . tanpa korg , mungkin aku tak boleh bangkit untuk menghadapi dugaan hidup . sorry for everything . take care jea ok ?

fyi , aku tak pernah mengeluh dapat friends mcm korg . aku hargai sgt persahabatan kite .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan