Selasa, 14 Disember 2010

lose someone ;(



ok aku nak citer pasal aku skrg nga meleleh menanges . hm , td aku bace balek story aku yg dulodulo kt dlm blog aku ni . then aku terbace smpai part april . aku ta tau lahh . aku rase aku mcm kehilangan someone . hm , mybe skrg aku tga rindu kn dye kod . dulo kteorg rapat sgt . tp ntah knape dan sejak bile kteorg dah mcm tak bertegor . sdeh kod bile teringat balek kenangan kteorg . aku tau aku salah . sbb tak pernah nak memahami dye . btw , aku still anggp kau kawan . aku harap kau simpan lah ye present yg aku bg kat kau . jage elokelok yea ;) . aku rindu kod nak lepak dgn kau lg . tp , hm . ntah lah .


dulo kau yg always teman kn aku . always bg aku semangat . balik sch sme same . then kau snggup tnggu kteorg habes kelas . aku engt smue tho . rindu giler dgn smue tho . serius , kau mmg member yg baik . tp aku sendri yg tak menghargai persahabatan aku dan kau . sorry _____ . tp mybe lepas ni kite dah tak boleh patah balik mcm dulo . sbb kau dah ade org baru . hm , tp tape lahh . aku simpan jelah kenangan kite dalam dalam kat memori aku ni . nanti bile bile aku akan engt balek kenangan kite .


perfume kau ;) , aku still simpan lg botol nye . kdgkdg bile aku rindu kau aku bau perfume tho . ntah lah wehh . aku rase aku bodoh sgt abaikan persahabatan kau dan aku . then smpai lah satu mase kau dpt tau yg aku skrg rapat dgn mmber kau sendiri . yeah , mybe kau patah hati giler ken ? sbb aku sedar aku dah mule tak peduli kn kau lg . bagi aku , kau istimewa . kawan istimewa . kau tak pernah bagi alasan satu pon kat aku , kalau aku perlukan kau . pape pon aku mintak maaf . mintak maaf sgtsgt ;( sbb aku dha luke kan hati kau .


kau engt lg time kite balek samesame , kau ade tnye aku . kau nak bf mcm mane . sbnr nye aku paham niat kau . tp aku tak pasti . mybe tekaan aku salah . then , aku citer lah kat kau aku nak bf yg mcm mane . setiap kali kalau ade peluang kite berdua mesti kau tnye kt aku " eqa dah jumpe keh org yg eqa carik ?" . serius rindu dgn soalan kau tho . ;') . tp tape lahh . pemberian aku tho kau jage lah sebaik mungkin ok ('; . tace care my lovely friends .





bie chupaa




hm , aku rase pintu hati aku dah tertutup untuk menerima manemane laki skrg ni untuk menjadi BF aku . aku skrg dah agak buntu . semua lelaki yg dulu rapat dgn aku , skrg aku dah mule layan endah tak endah jeh . mybe pintu hati aku maseh tak boleh menerima insan yg berjantina kn lelaki . mybe kod . tp aku berusaha , aku akan cube nak menerima kawan laki dgn seikhlas hati aku . aku akan cube (: . as a friends .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan